Bas Kloosterhof is begin 2016 gestart met Kloosterhof Bouw & Timmerwerken. Bij een nieuw bedrijf hoort natuurlijk een goede visuele identiteit en daar kon hij onze hulp goed bij gebruiken.
We zijn gestart met het ontwikkelen van een logo en met dit beeldmerk als uitgangspunt hebben we een complete huisstijl en website voor Kloosterhof ontwikkeld.
De typografie geeft het logo een strakke, moderne en robuuste uitstraling. Het kleurenpalet bestaat uit warme houttinten (bruin en oranje) en koele metaaltinten (blauw en grijs), afgeleid van de materialen waar Kloosterhof mee werkt.
In het beeldmerk komen een aantal elementen samen. De donkere lijnen vormen als het ware een bouwtekening en de gekleurde vlakken roepen direct associaties op met timmerwerk, zoals een houten constructie.
Op de website wordt in woord en beeld snel duidelijk welke diensten Kloosterhof Bouw & Timmerwerken levert. Ook is er ruimte om projecten te tonen en is het voor een bezoeker heel eenvoudig om contact op te nemen.
Kun jij nou ook wel wat hulp gebruiken bij je online en offline profilering? Heb je een logo, website of misschien wel beiden nodig? Neem contact op!
Website
www.kloosterhof-bouw.nl
Oplevering: