Welke strategie past bij jou?

Voor we beginnen met vormgeven gaan we graag met je in gesprek om te bepalen welke strategie werkt voor jouw situatie. Hoe vertalen we jouw bedrijfsplannen naar een merkidentiteit? Welke communicatiedoelstellingen heb je en welke middelen passen daar het beste bij?

Welke kleur krijgt het logo? Een folder, een website of allebei? Deze keuzes hangen af van allerlei strategische beslissingen, zoals je missie, visie, (gewenste) imago, je doelstellingen en je boodschap.

Wie wil je bereiken? Wat wil je vertellen? Welke reactie wil je uitlokken?
Wanneer dit helder is, hebben we een goede basis om aan de slag te gaan.

Heb je zelf al een concreet marketingplan? Weet je welke middelen je wilt inzetten? Is er al een bestaande huisstijl? Wil je je media-mix uitbreiden met een los product? Prima, wij helpen je graag.

Of daag je ons uit om een nieuwe merkidentiteit voor je neer te zetten?
Zet je een nieuw concept op de markt of wil je een nieuwe look en feel voor je bestaande onderneming? Wij denken graag met je mee, ontwikkelen marketingconcepten voor je, en geven op basis daarvan vorm aan je communicatiemiddelen.

Wil je sparren over jouw concept? Neem contact met ons op.