Geef vorm aan je identiteit

ZZP’er, MKB, grote onderneming, stichting of vereniging. Elke organisatie heeft een eigen persoonlijkheid. Je hoeft geen geregistreerd merk te zijn om “wie we zijn en wat we doen” te vertalen naar een goed doordachte visuele identiteit.

Een logo is meer dan zomaar een vorm of een naam in een tof lettertype. Het staat symbool voor je bedrijf en roept bij je doelgroep bepaalde associaties op. De kunst is om de identiteit van je bedrijf zo goed mogelijk te vangen in een woord- en/of beeldmerk. Maar een visuele identiteit is meer dan alleen een logo. Het is de complete huisstijl met alle gedefinieerde stijlkenmerken.

Oké, ik heb een bedrijf, maar wat is mijn identiteit?

Wat is je missie? Je visie? Je doelstelling? Welke doelgroep wil je bereiken en welk imago wil je neerzetten? Welke kernwaarden passen bij jouw onderneming? Deze vragen bepalen mede de identiteit van je onderneming.

Wanneer we deze vragen beantwoorden, kunnen we dit vertalen naar een visuele identiteit: Welke kleuren, vormen, stijlen passen hierbij? Op basis hiervan ontwikkelen we een logo en alle benodigde communicatiemiddelen. Door ons steeds te baseren op de visuele identiteit, ontstaat eenheid in de visuele communicatie.

Samen met ons jouw identiteit in kaart brengen? We helpen je graag verder.